You can make me smile

Hellu bloggen! :)
Sorry för dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft tid för att uppdatera. Igår så var jag hela kvällen med Tove och Nikki, vi satt typ i våra onepieces och degade framför en film och så käkade vi middag på Max tillsammans. Skönare kväll! ;)
Den här kvällen så var planen att dra till Lokalen och träffa några där men det blev istället att vara här hemma med några andra och ha film-mys! Lovely. Sarah, Sanna och Anna kom hit och kollade på filmen "En shopaholics bekännelser" med oss och myste. Galet nice! Men nu så måste jag sovelisova, tävling imorgon! Wöj, wöj.
Gänget! ;)
Haha, dööör. Älskar bilden. Sarah och jag! (;
Sarah och moi!
Jag och syrran i datorn, höh.
snygga tjejer, hah.
Sanna, my angel.

My knight Zorro in shining blue armor! ;)
flickoooor!
nöördaaar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0