I'm better off without you

Omg, alla hjärtans dag! Shiit, gulligt.. pusspuss! Jag kunde inte bry mig mindre.

Hah nä men seriöst.. Har ingen lust alls idag att vara pussinussig och gullinullig. Alla hjärtans dag är överskattat och nu när jag är singel och fri så ska jag ta tillfället i akt att absolut inte vara just kärleksfull. Wiihoo! Just nu så sitter jag här och myser i min nya OnePiece-mysdress som jag fick av mina föräldrar när jag kom hem från Mora. Jag tror anledning till att de gav mig en sådan är för att de är rätt less på att jag alltid ska gå runt med ett täcke hela tiden annars.. Sist så hade jag ned en vas för 3000 kr med mitt täcke dessutom, hehe. (a) Duktig tjej.
Mene nu så ska jag springa och säga åt Nancy och sluta tjocka sig. Hon har seriöst blivit skitfet och just nu försöker hon få ner en pizza från köksbordet. Stygg hund! Men aja vi hörs senare bloggen. ;)

Smile. Aja, ha en bra alla hjärtans dag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0