Twin sister

Sådärjaa! Nu har jag och tvillingen varit flitiga och städat hela vårat hus från golv till tak! Okej, vi skippar det där med tak eftersom vi har typ 10 meter högt tak. Vi kan seriöst ha hur stor gran som helst i vardagsrummet eftersom vi har så högt i tak här. Men saksamma! Nu ska ska Tove och jag snart laga middag tillsammans och sedan så ska vi nog tända ljus och mysa framför ännu en film. Det har verkligen blivit en segodego helg den här veckan, okej det var ju en utgång i fredags till Lokalen men annars har vi bara suttit inne och tryckt framför massor av bra filmer och skrattat tills vi fått ont i magen tillsammans med Ebba! Så lite träning har man ju fått? Bra där. ;)
Det är faktiskt rätt skönt att ha en tvillingsyster ibland, man har alltid en person runt sig i samma ålder och som går igenom exakt samma saker som en själv. Det är så lätt att prata med sin tvilling eftersom den verkligen förstår. Min pappa och hans bror var också tvillingar och de var verkligen bästa vänner och gjorde allt tillsammans! Tove och jag kanske inte riktigt är bästisar men vi finns ju alltid för varandra i vått och torrt. Tvillingpar har faktiskt en väldigt speciell kemi till varandra, Tove är ju liksom min andra halva och hon har alltid funnits där. Jag kan inte vara ensam i längre perioder liksom. Jag är så van att det alltid är någon med mig! Jag vill egentligen bara säga att jag älskar dig Tove! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0