Tidsinställt inlägg - Min hypotes om vad jag tror vi gör just nu i skidbacken

Tänkte tidinställa lite inlägg till er! Visst är jag snäll? (:
Just nu är jag förmodligen ute och åker skidor med mina små djävular, änglar, bebisar, kompisar.. Ja, ni får kalla dem vad ni vill. Kära barn har många namn! (Ni får tolka "kära" hur ni vill ;) ) Linus har förmodligen kört in i en gran just nu, Hampus står troligtvis och skrattar åt honom, Sarah står nog och skakar på huvudet och fnittrar lite hon med, Ronja säger förmodligen "Rätt åt honom!", Ebba säger säkerligen "Så kan det gå när man fel parkerar", Tove smsar nog med någon, och Linda tycker nog att vi alla bara är konstiga. Men det är nicee, haha. Trevligt gäng det där. Men vad gör jag själv då? Mjaa det är nog allt ett mysterium, hihi. Men aja, slänger upp några bilder som togs för två år sedan när vi åker skidor i tunga Duved.

Kommentarer
Postat av: ebba

ahahahahhahahahahah

2011-02-13 @ 16:56:09
URL: http://ebbahansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0