There's a truth in your eyes saying you'll never leave me

Ja hörneni-ni! Vad kan man passa på att göra medans ens föräldrar är borta? Några grejor är ju: Stöka ner hela huset bara för att det är kul, hälla ut all sprit (fina flickor dricker inte) och sedan anse det som deras räddning mot alkoholism, lyssna på musik på högsta volym, skita och pissa med öppen dörr, exprimentera med all maten och se hur resultatet blir.. (Men man behöver inte äta upp det sedan), sätta på alla tv-apparaterna och datorerna (14 st sammanlagt) och ha dem på högsta volym, släppa ut Nancy och säga till henne att hon är vild och fri med övertygelse och sedan säga att några hundnappare tog henne, tända alla lampor i hela huset när klockan är 00.00 då det är riktigt mörkt utomhus, sova i föräldrarnas säng och inte bädda efteråt, flytta ner till friggeboden och leva i celibat, skolka från skolan hela veckan, gå till affären och köpa precis vad och hur mycket man vill, sno en av bilarna och sedan komma med argumentet "Hallå jag är sexton nu, jag får faktiskt övningsköra?"..
Det är några av alla saker man kan passa på att göra medans ens föräldrar är borta! Jag ska nog ta och göra allt nu. Det blir dagens to do list! Hoppas ni kommer ha en lika rolig kväll som jag kommer att ha! ;) Tjarå bloggen.
Ps. Tror jag suttit lite för länge vid datorn alltså..
En av mina undanflykter för att slippa gå ut med Nancy, hööhö. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0