Jag rider fram på min unicorn!

Hey hopp!
Just nu så sitter jag i min pojkväns tröja med lockigt och rufsigt hår. Jag har precis duschat så mitt hår ser typ ut som "knullrufs". Haha, fint ord det där.. Eller? :P Ah juste! Vet ni vad? Imorgon så drar mina föräldrar till Italien i typ en vecka så då blir det FF. ;) Lite synd att inte jag och Tove får följa med men aja.. Får peppa inför Vietnam istället om tre veckor! Mamma ska resa jättemycket nu. När vi har kommit hem från Vietnam så drar hon till New York direkt efter! Jag har jättelänge velat åka dit men jag kommer inte få följa med. Det suger.. Men aja, vet inte vad jag ska skriva mera. Ni får ha det så bra, nu ska jag gå ner och äta något och därefter plugga lite mera matte. Jag har ju dels Axels tröja på mig just nu för att den kanske gör mig lite extra smartare, han fick ju MVG i matte när han gick i nian den nörden, haha. Men aja, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0