Jag och Axel

Vissa av er undrar säkert varför inte jag och Axel är tillsammans längre.. Det är inte något jag tänker gå in på här i bloggen men jag kan iallafall säga att det var ett gemensamt beslut. Vi hade ett fint äventyr och förhållande tillsammans med både motgångar och framgångar. Men alla sagor har sitt slut och jag och Axel kommer alltid att minnas varandra och ta till vara på det vi hade tillsammans genom hela livet. Nu är det dags för nya tag och nya äventyr! Det ska bli spännande och se åt vilket håll kompassen pekar åt och vilka rikningar jag kommer att följa den här gången. Tack för vår tid tillsammans Axel, vi delar mycket tillsammans och jag kommer alltid att minnas dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0