En miljon på banken men ingenting att leva för

Heyhopp läsare!
Har precis suttit och kollat lite på Islam för nybörjare, Klass 9A och Uppdrag granskning på SVT, no lifer som jag är. Kollade på det där med Islam för att jag ska ha prov i det snart, Klass 9A för att se hur patetiskt dåliga eleverna i den skolan är och uppdrag granskning för att det helt enkelt är intressant. ;) Vad har jag annars gjort efter skolan då? Njae, varit ute med hunden, lagat mat och chillat. Det är nice det!
Imorgon så ska jag inte vara i skolan så det är aschill. Jag ska vara på träningsläger med Skicrossen här i Åre så det är asnice. Jag ska dessutom tävla här hemma i Åre i helgen, får hoppas att det går bra. Nu på tisdag så drar jag iväg till Vietnam dessutom! Wiihoo, freedom for three weeks! I like it like that.

Annars då? Mjae, känner mig rätt tom och neutral inuti. Har seriöst inga känslor? Känner mig som en sten. Jag är liksom glad men inte lycklig? Stööört, har typ aldrig känt såhär förr..? Men aja, det försvinner nog som småningom! Nu njuta av att jag bara har en dag kvar i skolan innan jag är ledig i tre veckor, wöj wöj!
What do you see in my eyes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0