You got me tonight and I love it

- Packa ihop efter bivack-turen
- Åka längdskidor till liften i Duved
- Få skjuts hem
- Duscha på direkten
- Sova länge som fan
- Vara på fin middag på Tott med skånekompisar
- Dra till Lokalen
- Åka på fest i Järpen
- Umgås och festa
- Dansa som kungar (Jag och Linus Nykvist ägde fan på dansgolvet!)
- Dra hem med bussen
- Decka, nästan somnar snart
Min fredag var det här alltså och imorgon blir det skidåkning på livets meny.
Känns awesome, taggad som fan!
Såhär såg jag ut sist jag skulle på fest. Sorry, men tog inga bilder eller så den här gången!
Var skitstressad. Men nu sova, puss på er. Hoppas ni hade en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0