You can't take me, I am free!

Sitter här just nu och har precis varit i skolan och haft utvecklingssamtal. Det gick bra som vanligt så det var skönt! Jag ska alldeles strax ut med min lilla ängel till hund men innan det så hade jag tänkt att ta lite fika och sitta och mysiga med mamma och lite musik. :)
Måste även se om min stackars lilla tå, har brutit halva nageln på den så det gör rätt ont just nu och ser förjävligt ut. Jag hade bara en blånagel innan som jag fick på en Skicross-tävling i Funäsdalen men nu är det bruten. Jätteroligt verkligen.. Någon som vill ta kort och slicka lite på den kanske? Hahaha, FYFAN! Men aja, nu så ska jag sluta hålla på och faktiskt göra något nyttigt! Som att gå ut med hunden typ, hehe. Men aah, hörs senare hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0