You are my new destiny

Det blev tyvärr ingen bio nu ikväll eftersom våra föräldrar trodde vi ville stanna hemma. Det tycker jag var väldigt synd eftersom det var en bra och mysig idé. Men istället så drog Tove och jag snabbt på oss jackorna och åkte iväg till Ronja för lite dans! Vi var i en sal med speglar överallt och Ronja försökte lära oss en dans koreografi.
Kan väl inte direkt påstå att jag och Tove var några höjdare på att dansa. Ronja är ju skiiitgrym och gör så att allting ser så enkelt ut medans Tove och jag såg ut som två förvirrade små klumpar som svängde lite hit och dit i otakt, haha. Men ingen klarar ju någonting perfekt allra första gången och huvudsaken var ju att det var roligt, eller hur? :)
Men aja, nu är jag helt slut! Har knappt varit hemma någonting alls idag så det ska bli skönt och krypa ner under täcket och få sig lite skönhetssömn. :) Hoppas er dag har varit bra och att ni får en godnattssömn allihopa! Nu så ska jag snart rulla igång en film lite snabbt och sedan äntligen få sova. Men ni får ha det guld resten av kvällen, puss på er.



Kommentarer
Postat av: ronja

hahah ååh vad jag garva när jag läste det där! Mina små söta deg klumpar :D pusss

2011-04-03 @ 22:21:40
URL: http://ronjawiesner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0