I am so happy to be your reality

Heyhopp! :)

Hemma nu efter en dag med nationella i engelska, gymnasieprat och nu i slutet av dagen så spöade jag några i klassen på pingis, yeah. Haha, nej men nu ska vi inte vara såna. Hm, aja nu så ska jag springa upp och duscha lite snabbt och sedan fixa i ordning mig för Lokalen och sedan fest i Järpen. Blir nog awesome! Så jag vet inte om det blir speciellt bra uppdatering idag? Men aja, ni får ha lite överseende med att det är fredag idag och sådant. Men aah nu måste jag skynda så puss på er! Kanske tidsinställer några inlägg till er, snällt va?
Men nu kommer iaf några random bilder ifrån dagen.
Coola dudes. ;)

Två små blygisar.
Lill-Erik! (;
Ronniee! (:
Ronja igen, den busN. TafsarN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0