The party is in you

Min kväll:
- Fixa i ordning sig
- Möta upp min date aka Sixten
- Gå till grillningen med några personer
- Ha det jättemysigt och fira Sanna
- Vi grillade i 2,5 timmar och hade det jättebra
- Sedan så drog vi Teen Night Club allihopa
- Det var rätt segt där först eftersom DJ:n var ganska dåligt
- Tove och jag ringde till Joakim och bad honom komma och vara DJ istället
- Joakim kommer dit upp med min dator och DJ:ar på den
- Dansa kvällen lång med partyglada personer
- Efter festen så satt jag och några och snackade utanför
- Jag fick tillbaka min dator av Joakim och då dunkade vi musik tills vi kom hem
- Nu är jag helt slut och vrålhungrig så nu blir det mat
- Därefter blir det sängen och sova sin skönhetssömn
Min kväll i korthet helt enkelt! Orkar inte skriva romaner och det här blir mycket bättre, för både er och mig. Imorgon blir det Skutskjutet, afterski och valborg så hoppas ni hänger med på det också! Ni läsare har blivit sjukt många nu under lovet så jag hoppas ni trivs här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0