Love means to love someone for no reason

Ja, jag orkar inte skriva vad som hände igår så ni får en liten lista.
- Åka tåg till Östersund
- Träffa massor av kompisar där
- Shoppa i 5 timmar
- Dra hem
- Fixa i ordning sig
- Dra på tjejkväll
- Hänga på Lokalen
- Svulla på Max
- Fucka ur totalt på byn
- Ta en taxi till en fest i Duved
- Gå hem till Sanna och ha myskväll
- Sova över där
Ja, det var väl mina senaste 24 timmar i korthet. Men nu så ska jag strax göra i ordning mig till gymmet fast jag är rätt trött. Men vadfan, nu ska jag komma igång med träningen asså! Skulle egentligen ut i backen idag och kolla på slalomen med Sarah och Tove men det blev inte så.. Men ajaaaa, vi hörs mer senare antar jag. Pussar!
Jag med mitt VIP-armband (Åre High five, haha) och så sitter Simon där brevid mig.
Jag och Simon! Brillorna på för att jag snart ska ut i solen och mysa lite och sedan dra till gymmet.

P.s Ser ni att jag har målat naglarna? Så inte JAG egentligen. Målar ALDRIG mina naglar! Så det ser jätte annorlunda ut tycker jag. Jag kan dessutom inte måla naglarna, har inget tålamod till det så det ser helt fucked up ut egentligen, haha. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0