Pictures from today!

Blev lämnad och hämtad av en Tott Limousin.
Tove, jag, Agaton och Nikki.

Agaton och Nikki, gulle!

Sixten steker i limmon, yeaah!

JOI - Utsikten från en läktare

Elvira, Thomas och Saga!

Ebba och Ronja!

Jag, Ebba och Ronja! Scktek.

Jag, Johannes och Ronja! Söta...

Charlie, Ronja, Tove, Tanya, Johannes (Förlåt Johannes men var bara tvungen) och Emil!

Charlie, Ronja, Tove, Tanya, Johannes, Fredrik och Emil!

Gulle Ebba!

Charlie, Ronja, Johannes och jag!

Tanya och Fredrik! The love couple.

Emil hittade sin dröm tjej, haha.

Charliiieeee! That's my girl.

Charlie och Ronja, mina sötisar.

Min cooling Ronja! (;

Kommentarer
Postat av: charlie

hahahha snygga bilder! ;)<3

2011-04-24 @ 22:26:31
URL: http://charlieemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0