Redbull gives me wings!

Sitter här och kan inte somna. (@%/=ugfhweFEWGHD&#"!) Jag har druckit två redbulls idag så det är troligen därför! Energidrycker är typ det enda jag tycker om med colsyra i, resten får dissN! Speciellt Coca-Cola är något som jag hatar. Så vidrigt! Och eftersom jag nästan aldrig dricker något med colsyra i så blir jag extra känslig när jag väl dricker det, blir typ helt störd och munnen går som bara den! No stop, no end.
Så ja, undra hur det kommer att gå för mig när jag fyller 18år och har min första fylla? Liksom igår så blev jag ju utsedd till "Veckans Nattklubbare" genom att bara vara mig själv så man undrar ju hur jag kommer att vara när jag väl är full, haha. Då blir jag kanske "Säsongens Nattklubbare" istället. Yeeaah, haha. Nä, jag skojar bara med er. Kommer aldrig att ske.
Jag och Matilda satt och snackade ikväll om hur bra det är att gå emot strömmen och säga att man faktiskt inte dricker men har grymt kul ändå! Man tjänar så mycket på det. Visst en fylla är säkert kul men jag väntar helst med det. Tänker fan inte sitta på en simpel hemmafest och dricka mig redlös. So not my style!


This is the best so fuck the rest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0