Teen Night Club

Hemma nu efter en galen kväll på Tott där det var "Teen Night Club!" som var ett party för alla mellan 13-17 år! Det började klockan 18:00 men jag drog dit runt 20:00. Jag och Sanna startade upp hela festen med "Alla som inte dansar" och "Tonight I'm fucking you!". Sedan så dansade vi kvällen lång och jag blev utsedd till "Veckans nattklubbare" (haha vad fan är det, man ba: "what?") så en snubbe tog kort på mig och gratulerade. Men man ville verkligen inte bli fotad i det skicket jag var i asså, alldeles speedad och stört lökig! Söt tjej. Men jaja, det var väl bara roligt antar jag.
Sedan så lärde jag känna några killar från Stockholm och Skåne (trevligt) och därefter så tog festen slut. När den var slut så fick jag och Ebba skjuts hem av Ronjas mamma och nu sitter jag här och är helt slut efter en galet rolig danskväll med partyglada personer, underbart!


Jag är därinne och dansar loss någonstans i dimman med bland annat Tova, Ronja, Sarah, Olle, Ebba, Alva, Clara, Ada, Julia, Lisa, Nikki, Agaton, Erik, Sanna, Lovisa, Elin och många andra sköna personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0