Jon Olsson Invitational 2011

Min kväll:
- Drog till Jon Olsson Invitational 2011 vid VM8:an
- Var med awesome personer (Sarah, Ronja, Ebba, Tobbe, Tove, Charlie m.fl)
- Träffade min väldigt saknade kusin Saga och hennes nya pojkvän
- Fick VIP-nyckel av farbror Håkan
- Skulle träffa några 08or men blev icke så
- Drog till Lokalen med Ebba och Tove
- Var med vänner på Lokalen
- 100% hemma nu och ladda inför imorgon!
Jag har haft en superbra kväll iaf och det fortsätter även så imorgon! Om ni vill veta vad som händer så kika in här imorgon också.
Alla som hade VIP-nycklarna fick stå där på plattån precis vid hoppet!
Så jag, Ebba och Tove hängde bland annat där.
Man såg verkligen allt därifrån!
Skidåkarna var bara några meter ifrån ens huvud.
De är så sjukt duktiga verkligen!

P.s Bilden är lånad av Tova, hoppas det är okej! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0