Fuck the system

Sitter just nu och snackar på skype med min soulie som dessutom är min bloggmanager. Han säger att jag borde blogga lite nu så då gör jag väl det. Hmm, vad gör jag då? Jaaa, jag sitter typ här med min dator i famnen och håller på att svettas ihjäl, den är stört varm. Kul att min nya tröja typ blir alldeles lökig, haha. Mene tröjan ger mig typ en liten sommar/pirat-känsla faktiskt. Jag har typ alltid älskat pirater! Segla över de sju haven och göra vad fan man vill. That's the spirit, you know.
Jag borde egentligen sitta och plugga inför NO-provet imorgon men nope, pallar icke. Så fuck the system, jag tar min boll och går till fotbollsplan. FUCKA UR TOTALT, go wild and crazy as it should be! Nej, nu får vi lugna ner oss. Bäst att krypa ner under täcket och våldgästa drömmarnas värld istället. Låter bra det så ja, ses imorgon världen!
Dåren bakom skärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0