Sometimes you only need the sun to get a smile

Idag så har jag skrivit engelska nationella och och haft tre idrottslektioner. Jag och Linda hade våran idrottslektion idag och klassen vi hade var 9:1. Först så körde vi svansleken därefter "catch the flag", evighetsstafett och stretching. Gick bättre än förväntat faktiskt! Sedan så hade jag dans med min egen klass (Det fula är att det är man själv som måste leda killen oftast, haha! IG-klass) och på elevens val - idrott hade vi handboll. Så dagen har faktiskt varit väldigt skön, jag gillar idrott.
Men aja, nu har jag precis varit ute och cyklat med Nancy i en timme. Så skönt att äntligen få ta fram cykeln och cykla! Älskar det. Det har dessutom varit väldigt varmt här i Åre idag, superhärligt. Men det som var lite jobbigt var när jag cyklade förbi Station Åre så satt det en hel drös med killar där och visslade på mig och ville att jag skulle komma fram och hälsa. Tycker sånt är rätt jobbigt faktiskt. Så haaha /ignore på er killar. Men ah, nu ska strax åka och handla inför bivack-turen vi 9or har imorgon. När jag har gjort det så ska jag upp på gymmet och gymma en timme sedan duscha och packa inför imorgon!
Just love this picture. Lovely but also have the feeling of "I don't give a fuck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0