All good things come to an end

Hey allihopa! Nu har jag precis tagit ett varmt och skönt bad. Var på gymmet tidigare och där var jag med Ebba och Linus. Jag körde lite ben, rygg, mage och rygg-övningar och kondition. Jag blev så glad över att jag inte fick ont i mina benhinnor efter mitt springpass! Jag får alltid det men den här gången slappt jag det så jag sprang mycket längre än vad jag brukar göra. Det var otroligt skönt att äntligen få springa tills svetten rann utan smärtan i benen. Var helt slut efter det, haha. Innan jag drog hem från gymmet så satt jag och Ebba ute och snackade lite och bara njöt utav värmen vi fick här idag. Awesome!
Men aah, nu ska jag fixa mitt lockiga hår. Jag måste färga min utväxt snart dessutom men jag vill inte klippa mig. Gillar min längd på håret just nu! Men jag tror att jag ska kanske för första gången färga mitt hår själv här hemma eller be Nikki hjälpa mig. Vet inte än om jag ska det men tror det! Vill så gärna bli av med den där utväxten asså. Men aja, nu ska jag platta mitt självlockiga hår. Vi hörs sen hörni!
Åhh, drink med äkta jordgubbar jag drack i Vietnam, så sjuuuukt god den var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0