Tvillingfilm - Jag saknar dig

Jag tror verkligen ingen utomstående förstår hur kemin mellan tvillingar är till varandra. Man måste vara tvilling själv för att förstå det bandet. Snart har den här filmen premiär iaf och jag ska se den!
Filmen heter Jag saknar dig och handlar om "Enäggstvillingarna Cilla och Tina. De är bästa vänner men samtidigt väldigt olika. Cilla är konstnärssjälen och idealisten som går sin egen väg medan Tina är populär, pubertal och ständigt kär. De ska snart fylla 15år men det kommer Cilla inte få vara med om för hon kommer att dö innan dess. Detta är historien om Tina som blir kvar. Om sorgen att förlora någon nära och skulden när något är försent att ställa till rätta.

Förresten.. Visste ni att Tove och jag har blivit tillfrågade om vi vill vara med i en liknande film? Tror den filmen skulle heta "Så som i syskon". Den har inte gjorts ännu men Tove och jag är iaf tillfrågade som skådespelare till den. Vet inte om jag vill (Jag kan fan inte skådespela, haha) men får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0