Tusen gånger starkare

Nu har jag precis kollat klart på filmen "Tusen gånger starkare". Den var rätt bra men också ganska barnslig. Jag har dessutom läst boken och jag tyckte faktiskt detsamma om den. Men ja, helt klart värd att se ändå! Fler borde vara som huvudpersonen Saga tycker jag.
Annars så har jag väl ägnat min kväll åt det här:
- Varit och prata med Soulie
- Kolla på SAW med honom (Så vidrigt)
- Kollat igenom hela min photo booth med honom (2000 bilder, galet)
- Säga hejdå till Soulie
- Chatta med några
- Skypa med några skånska killar
- Kolla på "Tusen gånger starkare"
- Och nu gå och lägga sig!
Imorgon blir det kanske skidåkning, får se om jag pallar.
Men ni får ha det så bra, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0