Summer is here to stay

Hey där mina små juveler! Har precis tagit en grymt skön dusch och just nu så sitter jag här invirad i min frottéhandduk och undrar vad som sker idag. Jag, Ebba och Charlie funderar på att dra en repeat på det vi gjorde igår men vi får se vad som händer. Jag är väldigt sugen på att göra något annorlunda idag men ja, vi får se vilka som är på och hur bra fantasi vi får.
Men nu ska jag ner och käka något, föna håret, platta det och ja alla andra basic stuff tjejer brukar att göra. Därefter blir det ut i fina vädret och träffa någon rolig filur! Funderar på att ta med mig systemis idag igen men vi får se. Aja, stay tuned!
Btw, ha en bra dag i solen allihopa!
Var ute så länge ni kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0