Sometimes you only need the sun to get a smile

Ååh, vill att det ska bli sommar nu! Vill vara brun, blond och snygg. Vill se leenden på allas läppar och känna solens varma strålar. Bada, cykla, äta glass, resa runt, umgås med kompisar och bara ha det riktigt otroligt bra! Sommaren kom nu är du snäll, skulle bli lycklig då. Jag vet att du lurar där runt hörnet!
På bilden här nedanför så ser ni mig brun, blond och snygg efter resan hem från Rhodos (tror jag). Den där bilden är precis tagen efter jag kommit hem från några timmars flygresa, bilresa hem från Norge och ja.. Som ni förstår så borde jag ha sett ut som en uteliggare men tänk egentligen hur mycket solen kan göra? Ser inte ett dugg trött ut fast jag inte hade sovit på flera timmar där. Vill se ut sådär nu! 
Vet att mitt hår ser typ gult ut där men
det var inte gult egentligen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0