Sometimes something beautiful happens in this world

Just nu skulle jag egentligen vara i Stockholm och leta efter en ny lägenhet med mamma och Tove. Vi har en på Östermalm nu men det är rätt liten så de är ute och kollar på lägenheter som är lite större men i samma område. Så idag springer de runt på en massa lägenhetsvisningar och shoppar på stan. Skulle också vilja det men jag är fast här i Åredåre-dalen! Aja, det är väl roligt här med men det skulle vara skönt att komma bort lite.
Men aja nu ska jag lyssna på superhög musik och vänta på min soulmate. Han ska handla lite gottis åt mig och sedan blir det filmdags som sagt! Men jaaaa, jag uppdaterar mer senare kanske. Ha det bäst!

Bjuder på två skidåkar-bilder på mig som jag tog lite tidigare idag, haha.
Har glasögonen på mig så ni slipper se mitt fula face, yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0