Smile it looks good on you

Heysan!
Direkt efter skolan så drog jag och mamma på byn och köpte födelsedagspresent och tårta till Peter. Han fyller år imorgon så vi är lite ute i sista minuten faktiskt! Men nu är det kirrat iaf, yeah. ;) Jag fick också en tunika och en supergod Kärleksmums! Lovely.
Förresten, äntligen så är det faktiskt fint väder här i Åre också! Tror vädergudarna eller något förbannar oss som bor här. För seriöst.. Överallt annars i Sverige så är det solsken men här så ska det finnas stora jäkla svarta moln som suger upp all glädje. Men aja, nu är det iaf sol och det ska jag fan njuta av! Nu så kommer Ebba snart hit och då ska jag hjälpa henne med en sak och sedan ska vi snacka lite tjejsnack, yeah. När jag har gjort det ska jag ut med hunden en sväng och sedan blir det NO-plugg för hela slanten! Men vi hörs senare bloggen.
Just so you know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0