Skönare dag, ibland är man verkligen stolt Åre-bo!

Jag har haft en skitgrym friluftsdag idag verkligen! Ni kan ju bara tänka er. Skidor, sol, umgås med två personer man älskar av hela sitt hjärta och som är av samma kött och blod som en själv, tvillingsyster Tove och kusin Ebba. Jag älskar verkligen dessa två, samma humor och man kan verkligen vara hur man vill med dem, de älskar en precis för den man är. Hansson-power, that's the way it is. ;) Jag har iaf haft en galet kul dag med dem och det blev många skratt och bättre umgänge får man fan leta efter, ni ger mig bra energi tjejer!
Dagen avslutades på ett minst lika bra sätt dessutom. Afterski på Tott terassen med skön hög musik, en kall Redbull i handen och mina två syskon, Nikki och Tove! Galet bra asså. Skratta som bara den och tjejsnack, underbart fan. Skönaste dagen på länge!
Man kunde typ åka klädd såhär hela dagen, galet bra väder. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0