All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories

Alla mina dagar på lovet har verkligen varit helt fantastiska! Helt underbart lov verkligen. Men något som verkligen suger är att jag inte har åkt skidor alls? Pinsamt.. Jag har verkligen velat det men ingen har typ velat åka med mig? haha, mobbad tjej. Nej men vettefan varför det inte har blivit av! Men imorgon SKA jag åka skidor annars blir jag ledsen.
Jag sk a kanske även träffa kära Sixten imorgon för en liten Longboard @ Photosession och när det är gjort så blir det att fixa i ordning sig för Teen Night Club @ Tott, det kommer nog bli supergrymt! Dansa natten lång. Men nu måste jag faktiskt sova för hade tänkt att kliva upp rätt tidigt imorgon. Så sov så gott allihopa så hörs vi imorgon antagligen, puss!

Kommentarer
Postat av: haahahhahahahahahahaah

sixten foto haha haha cp haha jag skrattar roligt skojj!!!!!!!!!!!!! men alfarligt jag tror intr det va

fuskis

2011-04-29 @ 04:19:43
Postat av: Lina

Väldigt onödig kommentar.

2011-04-29 @ 11:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0