Love the way you lie

Hejsan hoppsan!
Förlåt för den dåliga uppdateringen idag men direkt efter skolan så drog jag till gymmet var där i en timme ungefär. Måste ju bygga lite muskler nu asså, haha nej men bli fit till sommaren iaf! ;) Sedan så drog jag hem och fixade i ordning mig lite. :) Efter en stund så kom Tove och hennes dejt  och då åt vi middag hela familjen tillsammans och jag fick lära känna Toves dejt lite. Sedan efter ett tag så kom Ebba och då åkte vi och handlade snacks och därefter hade vi filmkväll! Galet mysigt. Snacka skit och kolla på film, kan det bli bättre? Vi såg en skräckfilm iaf, jag och Ebba diggar såna. Och ja, nu har jag äntligen lite ledig tid till att blogga. ;)
Men nu ska jag istället krypa ner i sängen! Imorgon så blir kanske dagens äventyr Östersund och senare på kvällen drar jag på någon tjejkväll. Blir nog skitbra och mysigt! Men nu ska jag dejta sängen med Nancy och så får vi se om vi får ligga ikväll! (hah, torr humor) Men ah, ciao.
Nancy är så söt på den här bilden! Hon älskar mig och jag älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0