Let's go, it's time to move on

Alltså.. Just nu vill jag verkligen flytta till Stockholm. Det är liksom väldigt bra skolor där, trevligt folk, många av mina kompisar ska flytta dit, jag har fått nya kompisar där som är otroligt sköna, jag har lägenhet där redan och allting känns bara så mycket bättre där? Jag vill börja ett nytt liv nu, lämna det gamla och bara sikta högt.
Men nu är det så att jag ändå har bestämt mig för att ge Järpen ett år och kanske först efter ett år flytta ner till Stockholm. Men vem vet? Jag kanske trivs jättebra i Järpen och stannar där alla tre åren. Just nu så ser planen ut såhär iaf: Ett läsår i Järpen, två i Stockholm.
Men ja, det är framtiden som har svaren så får vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0