Kungen av skutan

Tror ingen här i Åreby har missat att "Kungen av Skutan" har ägt rum och att det har hänt väldigt många sjuka grejor inom det. Den sjukaste grejen var nog ändå när Adam Müller hoppade JOI-hoppet helt naken, svinpackad. Han missade landningen totalt och gjorde ordentligt illa sig. Men han fick ju iaf 100 poäng för det så det kanske var värt det!
På bilden ser ni det hela. Han skulle egentligen landat precis under sig men som ni ser har han fortfarande långt till marken kvar. Han flög sjukt långt och högt! Hoppas du mår bättre nu Adam men jag kan inte säga att det var en särskilt bra idé.

Kommentarer
Postat av: jaja

haha idé det var ett mission(sneaka joi).. och det heter kung af skutan

2011-04-29 @ 04:24:21
Postat av: Lina

Ja, jo jag förstår att det var ett mission men det var väl din idé att ställa upp att göra det överhuvudtaget? Du blev väl inte direkt tvingad hoppas jag?



Jo, jag vet att det heter "af" istället för "av" men det är tyckte det lät finare med "av" och så har jag inte bara läsare ifrån Åre. Gör bara så alla förstår! :)

2011-04-29 @ 11:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0