In this moment everything is perfect

Hellu there!
Förlåt för den usla uppdateringen men har inte varit hemma sedan 15:00 idag. Först var jag på picknick för att fira Ebba tillsammans med Tove, Sarah, Ronja, Tova, Elin, Sanna, Marcus, Linus och Johannes. Det var väldigt mysigt och trevligt! Jag gav henne en fin skylt med bilder på henne, en parfym och hör och häpna, en livslevande lämmel! Haha, ja jag och Tove gick ju upp klockan 06:00 imorse för att jaga rätt på den där lämmeln på fjället med jakthunden Nancy som riktiga norrlänningar. Haha, okej inte riktigt så kanske..
Men iaf efter picknicken så drog jag och käkade på Max med några och sedan blev det Lokalen-häng. Därefter var jag med några väldigt schyssta lirare på byn resten av kvällen. Så min dag och kväll har varit riktigt bra! Det fortsätter nog även så imorgon. Det blir kanske skidåkning på dagen och på kvällen blir det party på Teen Night Club. So be there everybody!

Btw.. Bilder från dagen kommer i nästa inlägg så stay tuned!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0