If you want to have fun, make it fun!

Jag är fortfarande helt slut efter kvällen men ja, som man säger: "Vila kan man göra i graven, man lever bara en gång och du ska dö din egen död!" - Standard
Nu så ska jag ta mig ett stort härligt glas mjölk och en skål med Special K. Bästa flingorna helt klart! Jag har nästan inte ätit något alls idag så tänkte få i mig något innan läggdags i alla fall. Och alla ni som försöker få tag på mig via telefon så ska ni veta att min telefon är död, glömd och begraven. Okej, inte riktigt så kanske men ni hajar poängen. Men aja, hoppas ni hade en lika bra kväll som jag hade och dessutom får det imorgon! Nu ska jag fortsätta festen i drömmarnas värld. Ha det bäst allihopa!
"If you want to have fun, make it fun!" - Quote by Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0