I saw an angel in you

Jag kom hem från skolan för ungefär en timme sedan. Hade två och en halv timmes idrott nu på eftermiddagen så det var väldigt roligt, körde basket och innebandy. Fick dessvärre en och annan tackling av killarna i motståndarlaget så har lite ont i höften och svanskotan men aja, sådant får man ta! Blir ju kallad duracell-kaninen på plan, haha. Men aah, haft en riktigt nice dag idag i skolan. Satt mest och dunkade musik och snackade i cafeterian med några andra brudar och hängde med killarna i klassen på lunchrasten så det var awesome.
Men nu kära ni så ska jag ta lite fika, dra ut med hunden och sedan sätta mig för att plugga Första Världskriget och mellankrigstiden. Wish me good luck! Slänger väl in ett inlägg lite senare I guess. Men pussaaar, dags att vara effektiv.
Jag nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0