I am old enough to know but young enough to not care

Nu ligger jag i min säng och myser. Ögonlocken är på väg ner och själen vill åka ivägen till drömmarnas land nu, because in my dreams is everything perfect. Det är bara datorskärmen och sänglampan som är tända här i mitt rum. Persiennen är uppe och man kan se den fina utsikten mot renfjället. Mitt hus är belägrat vid foten av Åreskutan precis vid Åresjön. Längtar tills man kan se månen spegla sig i vattnet och låta vågorna dansa med skuggorna. Pånyttfödelsen är i full gång eftersom våren äntligen är här. Våren är ett tecken på ny start och en början på någonting stort! Jag känner på mig att den här våren och sommaren kommer att bli bra, otroligt bra.
Men för att kunna njuta av den så måste jag nog säga godnatt nu. Så synd egenligen att behöva sova bort 1/3 av sitt liv. Men sömnen har väl sin charm antar jag.. För drömmar är något jag verkligen älskar. Men aja, nu får det vara nog med att filosifiera för den här natten. Sleep tight.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0