I am better than me

Har precis kommit hem från gymmet, jag var där och tränade i 2 timmar med Peter så är helt slut nu. Imorgon ska jag träna i 3,5 timmar under skoltid och därefter kanske gymma också. Det blir alltså kanske 4,5 timmars träning imorgon om jag orkar. Plus att jag ska ut med Nancy i en timme så ja, motion i 5,5 timmar. Inte så dåligt faktiskt! Känner verkligen att jag måste komma igång nu med träningen.
Imorgon så måste jag packa inför bivackturen vi 9or har mellan tors-fre, vi ska dessutom ut och åka längdskidor och gräva i 4-6 timmar och det ger ju rätt bra träning. Jag ska iaf försöka träna hela veckan men vi får se hur det blir till helgen för ska kanske ner till Stockholm. Men aja, nu ska jag ta ett stort glas mjölk och spela lite kort med syrran. Hörs senare allihopa!


Jag för någon dag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0