Höjdpunkten på dagen, en oboy sitter aldrig fel.

Sitter här i köket just nu med ett glas varm oboy brevid mig. Mitt enda men underbara sällskap denna trista alldagliga torsdagskväll. But.. Always look on the bright side of life, right? Försökte få mamma att laga mat åt mig nyss men hon sa att jag fick klara mig själv. Så vad ska jag hitta på för något då? Det roliga är att det verkligen INTE finns något gott hemma. Ni vet när man är jättesugen på något och går till kylen hela tiden men bara ser samma äckliga mat. Varför köper man äcklig mat för? Och varför går man till kylan hela tiden när man ändå har kollat igenom hela 32857346 gånger? Haha, så typiskt.
Men jaa, nu har jag druckit upp min oboy också. (Snyft, livet är hårt men någon måste leva det) Så vad nu då?Mja, kanske dra upp till Tove och kolla vad hon hittar på och reta henne lite. Hon kanske har lust att titta på en film med mig eller bara snacka lite? Eller så sitter jag bara kvar här och kollar i kylen igen? Jag kanske har missat något ändå? Haha, vilket fetto jag låter som. Men aja, vi hörs senare! Uppdaterar om jag hittar något ätbart. Höjdpunkten på dagen isånafall.
Oh mah gad, I'm lovin' it. Skidåkar-drycken absolut!
Det har min pappa sagt till mig och han ljuger faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0