Food is all you need

Tror jag aldrig har uppdaterat såhär mycket som jag har gjort idag? Aja, nyss så satte jag på mig ett par badshorts och linne för att protestera mot det dåliga vädret vi har nu! Vart fan är solen liksom? Blir deprimerad. Ska jag ställa mig ute på verandan och dansa soldansen och ge en solhälsning eller? Vad är det som behövs liksom? JAG GÖR DET ISÅNAFALL! haha.
Aja, ställde mig nyss vid spisen och lagade lite mat, blev spagetti (makaroner) carbonara. Mums! Men aaah, nu måste jag skynda för jag får snart två gulliga gäster hit så måste städa undan i köket och göda upp Tove med mat. Hehe! Men aah, hörs sen.
Linne och shorts, that's the way it is!
Thumbs up!
Food make you smile! Och så mina två kärlekar i hörnet där, Felix och Milko. Puss på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0