Dreams are like mountains. Difficult to reach but wonderful to achieve!

Nu är jag hemma från bivack-turen och har precis tagit en skön och välbehövd dusch! Shit vad skabbig och lökig man var nu på hem vägen, usch. Men i övrigt så har fjällturen varit riktigt NICE! Superbra väder, underbart umgänge och alla i min grupp grävde som galningar och vi hade skitbra teamwork. Lovely!
Men idag så känns det inte lika bra. Jag har superont i mina handleder efter all grävning och direkt när man vaknade på morgonen så frös man som satan och det hade droppat vatten på min kudde under hela natten så det sög ju riktigt hårt. Man höll typ på att slå till någon när en vattendroppe träffade en rätt i ögat! Haha, aja i övrigt så var det väldigt roligt och mysigt att bygga och designa bivacken, leka lekar, sitta och mysa vid elden, ligga och prata i bivackerna, sola tillsammans m.m.. Vi har haft det riktigt bra helt enkelt, bilder kommer senare! :)
Bild på mig för några dagar sedan med pappas älskade Canada kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0