Downhill

I sommar så har jag lust att börja köra Downhill. Det verkar rätt kul och intensivt! Downhill, som säkert många redan vet innebär att cykla ner för ett berg. I början så är det nog rätt läskigt men sedan blir det nog bara roligt! Jag har alltid velat börja köra det eftersom det ser så kul ut. Jag har dessutom nästan alltid varit en pojkflicka av mig så jag tror det här kommer passa mig asbra! Men jaa, nu hoppas jag bara att det blir sommar snart så jag får testa.
Btw.. Fattar inte att det är först nu jag börjar åka? Min pappa var jätteengagerad i cykling och var med och anordnade den första Downhill-tävlingen här i Åre. Skäms lite över att jag inte testat på det än men nu ska det fan bli av!
Kolla in den här videon, asbra filmat och det ser stört kul ut! Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0