All my life I've been good but now I'm thinking what the hell

Juste ja, jag har ju en blogg som kanske borde uppdateras lite.
Hellooo bloggen! Sitter just nu här i vardagsrums soffan i min onepiece och myser med min fina hund och underbara tvillingsyster. Tove och jag har räddat världen lite här på morgonkvisten (iaf enligt Spyro-spelet) och nu funderar vi på att dra ut i backen och åka skidor i våra onepieces (Eller kanske lyxa till det med att sätta på pappas gamla puckelpist-tävlingskläder) bara för att det är så fult och underbart, haha. Men vad fan, man lever bara en gång och den enda gången ska vara rolig livet ut! That's the spirit you know.
Hoppas ni får en bra dag allihopa så hörs vi!
Do something crazy.


Tyckte bilden var rätt passande och skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0