15 sanningar

1. Jag har aldrig någonsin druckit alkohol, rökt eller snusat
2. Jag har väldigt skiftande humör
3. Jag tror på stjärntecken
4. Jag skulle vilja leva som en hippie (utan weedet och alkoholen dock)
5. Jag är en väldigt filosofisk person
6. Jag dricker inte colsyra
7. Jag förlorade min pappa när jag var 10 år
8. Mitt längst förhållande var i 18 månader
9. Jag kommer förmodligen flytta ifrån Åre inom ett år
10. Jag kollar inte på Big Brother eller Solsidan
11. Jag bryter med personer som tar min energi istället för att ge mig energi
12. Jag älskar sport
13. Jag längtar till sommaren och friheten
14. Jag har synfel
15. Jag älskar fina engelska citat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0