Mycket på en och samma gång...

Det har hänt rätt mycket på kort tid i mitt liv nu känner jag. Först så fick jag reda på Håkan och Marina skulle skilja sig, sedan så räddade Saga två kaninungar som hon därefter gav till oss (Nu är det typ bestämt att Tove och jag inte kommer få behålla Maximilliam och Zackarias), att vi ska åka till London nu på torsdag och sedan så insjuknar min älskling i blindtarmsinflammation och så har vi skolan med alla dess prov, läxor, inlämningar, redovisningar på det!

Man hinner liksom aldrig hämta sig från någon händelse innan det händer något igen! Lovet behövs verkligen just nu känner jag. Jag pratade med Axel nyss i telefon men han sa inte så mycket.. Han mår inte alls bra och orkade inte riktigt prata så han gav telefon till Karin så jag fick prata med henne istället. Hon berättade att han fick syrgas och morfin och att han var väldigt trött. Han har dessutom inte opererat sig ännu utan ska göra det imorgon så jag hoppas verkligen operationen går bra. Karin sa iallafall att blindtarmen inte har brustit så det var väldigt bra, den är inflammerad nu och de ska troligen ta bort hela blindtarmen. Men jag tycker det är tur iaf att det är just blindtarmen eftersom den inte riktigt har en funktion i människokroppen, den bara är där så det gör ingenting att man tar bort den. Men ändå, min älskling lider ju och har ont! Liksom hur kul är det att få reda på att man ska operera sig? Men jag hoppas du blir frisk snabbt älskling, jag älskar dig. <3
Nu ska jag nog gå och lägga mig..
Jag behöver verkligen vila.
Men ni får ha det så bra allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0