Planer för kvällen och imorgon så firar jag och älsklingen ett år tillsammans!

Heysan! :)

Snart så ska jag laga lite mat till mig själv. Mamma kan inte göra det för hon jobbar och Peter jobbar också.. Tove är hos någon kompis så det är alltså bara jag och lilla Nancy hemma. Så mina planer för kvällen är väl:

- Laga mat
- Gå ut med Nancy
- Plugga
- Skypa med Axel

Imorgon så firar ju jag och älsklingen 1år. Tänk, vi har varit ihop i ett helt år! Galet asså. Just nu så sitter jag faktiskt och tänker på allt vi gått igenom tillsammans. Alla motgångar, framgångar, saker vi delar tillsammans, alla saker vi gjort tillsammans och den kärleken som vi delar. Helt underbart! Jag älskar dig, Axel Jonsson. <3 Imorgon så ska vi fira!


Kommentarer
Postat av: Johannes :)

Jag kan tyvärr inte ge dig ett grattis personligen, men ett stort grattis ska ni ha ifrån mig!! :D <3

2010-10-18 @ 18:22:28
Postat av: Hilma

Grattis sötan! :) <3

2010-10-18 @ 18:47:36
URL: http://hhilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0