Planer för dagen

Heysan bloggen!
Sitter här och har ont i benen och ryggen. Jag mår inte så jäkla bra men ska väl ändå ta att hitta på något.. Idag kommer kanske mina kusiner ner hit, de bor bara lite högre upp här på fjället i Åre så ska kanske träffa dem snart. Jag har inte träffat Saga på jättelänge så det ska bli kul att få träffa henne!
Sen efter det så ska jag kanske vara med Sarah och Ronja, jag vet inte riktigt vad vi ska göra.. Men något kul förhoppningsvis! Jag funderar på om jag kanske också ska vara med Axel idag också men jag vet inte.. Han kanske redan har något för sig så vi får se.
Men nu ska jag gå ner och äta frukost, pusshey. <3
This way or that way?

Kommentarer
Postat av: Lizy

Låter mysigt!

2010-10-23 @ 15:23:27
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Lina

jajemen, fin blogg du har btw! Och samma namn som mig. :o

2010-10-23 @ 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0