Östersund

Heysan bloggen! :)
Jag vet att det har varit dålig uppdatering idag men jag har haft fullt upp! Imorse så åkte jag ju som sagt in till Östersund med klassen och var på ungdomsmottagningen i en timme. Därefter så fick vi shoppa i mer än fyra timmar! :) Jag och Hampus gick för det mesta runt tillsammans. Vi gick typ i alla butiker, han skulle köpa byxor och jag ville ha en vit mössa, leggings och någon fin tröja. Jag ville inte äta kinamat eller gå på tacobar så då gick jag och Hampus och åt på Åhléns tillsammans. Vi åt oss tjocka på pannkakor, fyfan vi blev typ sprängmätta!
Sedan så slog några andra följe med oss efter ett tag. Vi shoppade i stort sätt hela dagen, jag fick hem tre leggings, en tröja, en mössa och faktiskt så var det första gången idag för mig att köpa en Ben and Jerry's! Haha, jag har fan aldrig gjort det innan, vet inte varför.. Jag har smakat av andra, fått och sådant men aldrig köpt själv. :) Kanske bra eftersom de är väldigt onyttiga. Men nu har jag gjort det så nu kan jag kryssa av det från min "att göra-lista". ;)
Därefter så åkte vi hem med tåget och "skoldagen" var slut! :)
Mums! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0