Ny header och min dag!

Heysan bloggen, ja som ni ser så satte jag ihop en ny header igår. Tyckte den gamla såg rätt trashad ut lite här och var så nu blev det en rätt stilren variant. Den har även med ett av mina favorit citat "You gotta take chances for the things you care about" något jag verkligen borde tänka på oftare och jag känner verkligen att jag måste lära mig att ta lite risker i livet och inte bara vara på den trygga sidan. Jag måste tro på mig själv och våga att ställa mig inför olika sorters utmaningar oftare.

Tyvärr har jag inte hunnit blogga så mycket för idag så har jag varit i Järpen hela dagen och kollat på alla gymnasielinjer. Det står nog mellan NV, SP och HR men jag har faktiskt ingen aning om vad det blir. Jag har heller ingen aning om vart jag ska gå men det står nog mellan Östersund, Järpen eller Stockholm. Jag ska berätta lite mer om mina funderingar om gymnasiet senare.. Pallar inte nu! Men iaf efter det så har jag och Nikki kollat på Remember The Titans som är ungefär två timmar lång och efter det har jag bara pluggat! Vi skriver ju en filmanalys på den som jag måste vara klar med imorgon eftersom jag drar till London på torsdag, så lite panik på det. Men jag återkommer strax med två inlägg om hur det går för Axel nu och om mina tankar om gymnasiet. Så besök bloggen snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0