Mina tankar om Londonresan

Heysan bloggen! :)
Imorgon drar jag till London, det kommer väldigt olägligt tycker jag egentligen. Jag är inte alls peppad! Jag vill delvis stanna hemma för att Axel mår dåligt, jag vill inte överge honom. Jag har jättemycket i skolan som måste göras, jag missar ett prov, en inlämning och en viktig mattegrej inom sannolikhet. Så det suger! Mina betyg kommer fan vara sämst den här terminen. (aaaa) Vissa skulle typ tänka: "åh, vad skönt att jag missar allt" men jag tänker mera: "faaan, att jag missar det nu kmr hela mitt betyg sabbas!" eller något. Jag vill dessutom stanna hemma för att jag vill ta det lugnt och det kmr jag definitivt inte ha i London. Men det som är bra är att jag kommer hem på tisdag! Så jag missar inte hela lovet, azuuum.
Det som är bra med London är såklart alla nya upplevelser och shoppningen. Det är den jag längtar till om något men haha, jag fick reda på i söndagsskväll att vi skulle dit, det var inget jag direkt bad om att vi skulle göra. Men, men man får väl vara glad för att komma iväg lite istället. Jag har ju aldrig varit i London så det blir nog en rolig upplevelse. :)
Men nu så ska jag hitta på något annat, ta det lugnt och skriva lite filmanalys. Så puss på er!
london eye, ngt grejs vi typ ska åkaa när vi e där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0