Min och Toves nya killar, Maximilliam och Zackarias!

Heysan sitter här med min nya kanin i famnen. Han heter Maximilliam, är svart och är jättegosig! Min lilla prins. Han är bara sex månader gammal och är übersöt! Toves kaninunge heter Zackarias och är grå. Han är också urmysig! Vi räddade de ju som sagt från att bli avlivade, eller ja det var Saga som gjorde det men hon kunde bara ta hand om de i två veckor innan hon själv skulle vara tvungen att göra sig av med dem. Så nu är Tove och jag de nya ägarna till dem, förhoppningsvis! :) Vi ska prova iaf. Jag älskar min lilla bebis iaf! <3
Men nu ska jag, Saga, Ebba och Tove kolla på Top Model! Bilder på Max och Zack kommer sen. Det kommer även bilder på Sagas lilla bebis, Raxon. Men, men vi ses! :D <3

Såhär ser ungefär Maximilliam ut! <3

Kommentarer
Postat av: emeliiens

så söt liten kaniiin :)

2010-10-25 @ 11:13:09
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0